Monday, March 9, 2009

Setelah sekian lama

Salam muhibbah.
Setelah sekian lama, akhirnya aku kembali menulis. Sibuk sangat. Sibuk dengan apa ye? PBL? Hospital attachment? Report? Balik kampung? Wedding???? Wedding che wan is just around the corner. Hmmm. aku dah diskusi serba sedikit dengan Fahmi. Kesimpulannya aku kena jugak mintak signature dekan utuk dapatkan bas uitm ke terengganu. Huhu gerun la pulak. Nanti dekan banyak soal pulak. Camana aku nak menjawab. Da la tak biasa beramah mesra dengan orang no 1 Fakulti Farmasi UiTM ni. Camane ek? Kalo nak mintak bas luar bayarannya setahu aku sama dengan tiket bas biasa. Maknanya, pegi and balik lebih kurang RM85.00. Banyak jugak tu. Huhu. Nak jumpa kawan2 seangkatan secepat mungkin untuk setelkan masalah ni. Tuhan, bantulah aku.

Selama sepeninggalan aku sejak awal februari, banyak benda terjadi. Nak kata menarik, tak ada lah sangat. Tapi seronok la jugak. Baru2 ni aku ke Singapura. Menarik! First time gi oversea. Oversea ke?? Hehee.. Wuteva. Yang penting aku dah sampai ke bumi Merlion tu. Cantik, bersih, maju dan kaya. Ye lah anak buah Amerika. Sebut pasal Amerika, ye ke aku telah menyumbang ke tabung Zionis tu sebab melawat Singapura? Aku secara jujurnya langsung tak terfikir. Ye ke? Kalau ye, aku menyesal sangat. Secara tak langsung aku dah menyokong rejim laknatullah tu. Sedih...Kecuaianku yang membantu Israel (adopted from
www.amalharun.blogspot.com =)). Semoga dosa-doasaku diampunkan Allah.

Long, long, long way to go. Aku baru je siapkan soalan spot untuk interview. Esok baru nak email kat kawan2. Kepada kawan2 saya sory sangat sebab lambat. Time management aku lately sangat tak effective. Entah tak tau apa sebab. Ok sekarang aku kena teruskan perjuangan untuk siapkan report. Esok dah nak submit kat Prof Mansor. Belum start apa2 pun lagi. Teruk kan? Tapi satu yang aku puas hati, dis weekend aku dapat balik rumah walaupun hanya 1 malam bermalam di kamarku nan indah. Dapat jumpa mak abah terayang, adik2 terindu. Heheh..peristiwa best berlaku di rumah jugak. Thanx kepada yang terlibat =).

Salam perjuangan. Salam ukhuwah. Salam ;)




No comments:

Post a Comment