Sunday, February 15, 2009

Pagi yang indah

Pagi yang indah, kini sudah terang. Aku adikmu dan engkau abang... ni lah lagu yang adik bongsu aku, ziyad suka sangat nyanyi. Tetiba teringat plak kat si comel tu. Huhuhu...rindunya. Pengorbanan sang perantau.



Muhammad Ziyad Danial, 6 tahun

Entry kali ni adalah bertujuan untuk memberika semangat pada aku bagi memulakan hari ini dengan menyiapkan semua tugasan yang masih bersisa. Slides presentation dyslipidemia lagi sikit. Tinggal nak surf cari dia punya pathogenesis yang lead to coronary heart disease (CHD). Then pas siap, nak prepare btul-btul untuk presentation slot as kami bakal di'bombard' oleh MR Abdul Hadi esok. Chaiyok2! Aku berazam nak menunjukkan prestasi yang jauh lebih baik dari minggu lepas. Siapa tahu minggu ni aku dapat beat Kak Azie? hahahaaaaaa cayalah Balkis. You can do it!!!! =D . Untuk pengetahuan umum Kak Azie adalah coursemate aku yang boleh dikatakan paling pandai dalam kelas kami. Aku suka kawan dengan dia sebab dia tak sombbong and tak lokek nak share ilmu. And paling suka kawan ngan dia sebab aku rasa macam muda bila dapat panggil orang dengan title 'kakak'...ngeh3..jahat betul aku (kak azie, nanti blanja kita makan eh sebab da promote akak kat blog yang tak ada sape tengok pun ni =D).




Dah3..melalut pulak. Start keje sekarang la!!!!!!!!!!!!!! Bismillahirrahmaanirrahimmmm..



~bee

No comments:

Post a Comment